lördag 15 januari 2011

God Morgon Lördag!


Hallå Lördag!
Jag sitter här i morgonrock och lyssnar på Simply Red, so nice :)
Har varit dåligt med nattsömn så det var lika bra att gå upp istället för att försöka tvinga sig själv till att sova... (blev bara irriterad, inte bra :))
Känner mig inspirerad till förändring. Men vet inte riktigt var jag ska börja. Det är en sådan vana jag ska välja bort. "Att aldrig börja"

Så nu börjar jag och trolliriii trolleraaa "poff" så är jag den nya Ann-Helen!
Härligt!
Ahhh.... det var ju enkelt!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är bra precis som du är : )
    Men visst kan det vara bra att ändra dåliga vanor.
    Nu är det väl snart dags för tankesmedjan igen?

    Kramar Zabina.

    SvaraRadera
  2. Tack kära du ♥
    En vårtankesmedja vore toppen...
    Vi hörs snart...
    Kramis från mig ☺

    SvaraRadera