söndag 26 december 2010

En datordag.... och fotodag....


Carinas katt som Marianne har fotat... Jag hittade bilden hos Sköna Gröna bloggen.
Den visar värme, lugn och njutning... Kanske jag skulle ha varit katt hos Carina!
Idag ska jag ut och fota lite... det är ett magiskt sken ute. Och jag funderar på om det går att fånga det på bild?!? Eller rättare sagt om jag kan fånga det på bild.
En annan sak som ger mig lugn nu är att vårt hem börjar ta form!
Vårat källarplan börjar verkligen att formas... Det är färdigspikat och nu är det några små justeringar kvar. Men där ska det användas pensel. Ska även få in garderober så det blir ordning och reda för mina pysselsaker, våra kläder...och Lines kläder.
Ska ta kort på detta men måste läsa lite i min användarbok först, hi, hi...
Ångrar att jag inte tog kort innan vi började att måla :)

Har varit på skitröntgen för att kolla hur det ser ut i min bröstkorg. Allt såg normalt ut. Härligt! Milla min vän... var med som resesällskap när jag skulle in för röntgen. För hur som helst så dyker minnen upp från tiden då jag var stammis på NÄL och Sahlgrenska.

Jag är ofta inne på en sida som heter Guld Kristalll och där hittar jag massor utav guldkorn som jag vill förmedla. Återigen kommer det ett inlägg från Guld Kristall :)
Vi lever i förändringens tid... :)






Dax för frukost/middag :)

2 kommentarer:

  1. Visst är det väl en härlig känsla när man börjar få ordning på kaoset!!!
    Just nu har jag kaos i min mage, jag har plågat den HÅRT under juldagarna så nu får det bli soppa och vatten i några dagar.
    Tur vi har två toaletter i detta lilla huset.., hihi!

    Visst njuter man av bilden på den mest avkopplade katten jag skådat, vilket lugn har har:)
    Jag har minsann känt mig avkopplad jag oxå och det är jag så glad för.
    Det har varit en härlig julafton och följande dagar.

    Ja.., ut och träna med din nya kamera, det är så kul när man börjar få kläm på det!
    Längtar efter att få se några bilder du tagit:)
    Ha en fortsatt skön söndag vännen och ta det lugnt och njut..., i massor.
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera