lördag 11 december 2010

Tredje Advent


Detta inslaget hittade jag hos Guld Kristall, länk finns här intill i mina guldkorn.
(Det finns svensk text.)
Jag älskar denna unge... jag älskar det hon säger... jag känner att det hon säger är sant... Lyssna med ett öppet hjärta...
Detta pågår runt om i världen, hela tiden... dessa nya tankebanor... Sännande!

Imorgon är det tredje advent och nu när jag sitter här och skriver vid köksbordet så målar Tilda och Erik för glatta livet och vi har ätit varm chokladkaka. Både mumsigt och mysigt!

2 kommentarer:

  1. wow vilken klok liten tjej..fint att lyssna på..
    //Karina

    SvaraRadera
  2. Hej gumman, hur har du det nu i julstöket, hinner du med alla julklappar och dyl?
    Jadu, vilken klok tjej och hon var otroligt duktig på att fånga ens intresse i det hon sa....

    Tack för dina alltid värmande hälsningar, jag blir glad i hela kroppen när du skämmer bort mig på detta viset:)
    Ikväll skall vi till Stallbacken och se tjejernas dansavslutning, skall någon utav dina tjejer oxå dit?
    Nu är det dags att baka saffranskladdkaka, svärföräldrarna kommer och slörplar lite kaffe innan vi skall se dansen.

    Ha det nu så gott och ta väl hand om dig hjärtat.
    Massor med kramar till dig
    Jag gillar skarpt din nya look på bloggen.., fin fin!!!!
    Kram igen...

    SvaraRadera