tisdag 17 november 2009

Vad fort man glömmer....



Jag sitter här och läser i min dagbok från sommaren 2006 och inser att "shit" va fort man glömmer bort att man aldrig mer skulle vara otacksam för livet.
Kanske det är därför jag går igenom min dagbok igen, att bli påmind om att vara tacksam... Tacksam för livet och att jag alltid har ett val.

Söndag 2 juli 2006
"Denna gången vi åkte till sommarstugan så tog jag inte med några böcker. Hm...ja, ja Växt och Djur böckerna utav Solöga är med men annars så är inga andra med. Fick för mig att nu ska jag inte läsa mig till något utan bara lyssna inåt.
Väl hemma igen efter en helg med sol och bad.
Ryggen är bränd, Line är pigg och vaken och KNÖLEN ÄR KVAR.... Och imorgon ska det va en vanlig dag på jobbet igen."

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du vill dela med dig Ann-Helen, jag tycker att det är väldigt starkt av dig..., du é en härlig tjej!!!

    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera